Semester

Wohooo!

Jag har semester i Sverige, hos mina föräldrar. har varit här nu i två veckor, eller är det tre? *Gulp* … tiden går så fort att jag hinner inte med.

De första dagarna rensade jag massa ogräs och fixade till i trädgården.

Jag och sonen har grillat och ätit gott, promenerat i solsken och tittat runt i byhålan.

Träden blommar för fullt, det är så vackert, så vackert … och varmt!

Har släckt törsten med någon öl mellan varven …

… tills nästa varv gick till åsnorna och fåren, åh vad åsnor är ett av mina favoritdjur … så urgulliga att jag nästan svimmar 🙂

Vovve var lite fundersam över dessa djur, till och med hästen var hon lite skeptisk till 😀

Förutom en jäkla massa promenader, så sitter jag mest och virkar … superkul! Men virkningen får bli i ett eget litet inlägg 😉

Vi hörs snart igen!

3 reaktioner till “Semester”

  1. jag är också Sverige men åker snart hem till Negombo. Kul att se dina bilder!!Ha en fortsatt trevlig semester!

    Gilla

Lämna en kommentar