Ufon, gorilla och att gunga.

Många undrar hur mycket jag hinner göra och vara med om under 1,5 timmar… speciellt mamma. Jag är snabb i benen, är mitt svar!

Idag… Slängt ut gamla plantor som inte kan leverera mer, sprang och köpte ny jord. Planterade nya fröer av allt möjligt, till och med fick alla träd, gräsmatta, blommor och nysått, massa knark = blå små gödselkulor, luktar lite smått apa när de väts upp, eller hur man säger. Tog mig ”bara” 5 timmar! Men nu är det nytt och fräscht.

Molnen ser ut som ufon! Sett det många gånger förr.. Fint!

Jag har även haft en brottningsmatch med en gorilla… Lätt som en plätt! Jag vann! Tjohoo!

Sen har jag gungat som få!

Madre Mia som jag gungade!

Ärligt, så gungade jag ingenting. För det första så blir jag ”åksjuk” och gillar inte släppa fötterna från marken. Så allt är bara ett skådespel. 😂

Vilket fall som helst så finer ni den på Schwartz, Marbella Arena.

Adios!